Uwaga
*** W dniach 14 i 15.08.2017 Kancelaria Cmentarza będzie nieczynna *** W dniach 12.08 - 15.08.2017 obowiązuje całkowity zakaz wjazdu na teren Cmentarza *** W dniach 23.08 i 30.08.2017 Dyrektor Zarządu nie przyjmuje interesantów ***

Pytania i odpowiedzi

  • Aby usunąć drzewo lub gałęzie należy złożyć podanie do Zarządu Cmentarza osobiście lub drogą elektroniczną. Zarząd Cmentarza kieruje wniosek do Stołecznego Konserwatora Zabytków, który wydaje decyzję.

  • Zarząd Cmentarza nie zajmuje się odszukiwaniem informacji do drzewek genealogicznych oraz nie wydaje odpisów aktów zgonu.

  • Ustawianie ławek przy grobie oraz kostki wokół grobu jest zabronione.  
  • Na terenie cmentarza obowiązuje absolutny zakaz wprowadzania zwierząt.

  • Na terenie cmentarza prowadzona jest deratyzacja od 14.06.2015 r. pod nadzorem sanepidu.

  • Mszę pogrzebową można zamówić osobiście w rektoracie wraz z aktem zgonu oraz zaświadczeniem z parafii zmarłego. Tel. do rektoratu 22 679 82 14.

  • Cmentarz nie posiada internetowej wyszukiwarki grobów. Kwaterę można odszukać osobiście w kancelarii lub telefonicznie po wskazanymi numerami tel. 22 679 25 55 lub 22 679 03 94.

  • Na teren cmentarza można wjechać od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem świąt) w godzinach 8:00 - 15:00 od ulicy Odrowąża do godziny 16:00 należy wyjechać od ulicy Świętego Wincentego.
    Koszt wjazdu: 6 zł za godzinę.
  • Druki na kompleksową obsługę dostępne są w Kancelarii Cmentarza Bródzieńskiego.

  • Zezwolenie na przewóz zwłok z zagranicy należy załatwić w Biurze Administracji i Spraw Obywatelskich. Warszawa, Aleje Jerozolimskie 28, 1 piętro, pokój 109.

  • Opłata za przedłużenie grobu ziemnego wynosi 82 zł za każdy rok, opłata za przedłużenie grobu ziemnego w kwaterach pozostałych wynosi 56 zł 50 gr rocznie. Opłata za korzystanie z terenu i substancji cmentarza wynosi 130 zł na 20 lat. Do każdej kwoty doliczany jest vat 8%.

  • Aby wymienić nagrobek należy udokumentować prawo do grobu oraz zgłosić się do kancelarii cmentarza z deklaracją kamieniarską celem wykupienia przepustki.
  •  Aby dokonać ekshumacji z Cmentarza Bródzieńskiego na inny cmentarz należy: przedstawić akt zgonu osoby ekshumowanej, przedstawić dokumenty potwierdzające pokrewieństwo w linii prostej, dostarczyć zgody notarialne (lub na miejscu w obecności Dyrektora Zarządu Cmentarza Bródzieńskiego) wszystkich osób uprawnionych, dostarczyć zaświadczenie z cmentarza o możliwości pochówku. Z podanymi dokumentami należy zgłosić się do Dyrektora Zarządu Cmentarza Bródzieńskiego po skierowanie do Sanepidu. Terminy ekshumacji: od 15 października do 15 kwietnia.    
  • Bramy boczne otwarte są w sobotę, niedzielę i święta od godziny 8.00 do zmroku.

  • Kradzież elementów nagrobka należy zgłaszać na Komisariat Policji Warszawa Targówek ul.Chodecka 3/5. 

  • W grobie rodzinnym mają prawo być pochowane wszystkie osoby uprawnione. Osoby obce mogą uzyskać prawo do pochówku za zgodą wszystkich osób uprawnionych zgodnie z Art. 8 ust.4 w zw. z ust. 3 Ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych.

  • Pielęgnacją grobów na terenie cmentarza zajmują się kwaterowe, które mają wyznaczone rejony do prac porządkowych.

  • Woda na terenie cmentarza dostępna jest od wiosny do jesieni (do pierwszych mrozów).

  • W archiwum cmentarza pełna dokumentacja jest od 1945 roku. Interesanci nie mają wglądu do archiwum oraz akt.

  • Kancelaria otwarta jest w pon., wt., czw., pt. w godz. 08.00-15.15, środa godz. 10.00-17.15

  • Przyjęcia interesantów przez Dyrektora Zarządu Cmentarza: pon., wt., czw., pt. godz.10.00-13.00 środa godz. 13.00-16.00 - bez wcześniejszych zapisów.

  • Pochówki tzw. z miasta mogą być obsługiwane od godziny 8.00. do 15.00. Jest również możliwość obsługi zakładu w przypadku gdy msza pogrzebowa odbywa się na terenie Cmentarza Bródzieńskiego, dotyczy to dwóch ostatnich godzin mszy w kościele drewnianym oraz murowanym. Zakłady pogrzebowe zobowiązane są dostarczyć do kancelarii wypełnione druki obsługi. Kompleksowa obsługa pogrzebu przez firmę pogrzebową dotyczy tylko pochówków do grobów murowanych. 

  • Opłaty za użytkowanie grobu ziemnego lub jednomiejscowego murowanego należy uiszczać gotówką osobiście w kancelarii cmentarza w celu podpisania umowy oraz udokumentować swoje prawo do grobu. Opłaty za KTSC można uiszczać przelewem po wcześniejszym przesłaniu skanów dokumentów potwierdzających prawo do grobu.

GODZINY PRACY
KANCELARII

 

Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek

Kancelaria - 8:00-15:15
Kasa - 8:00-15:00

Środa

Kancelaria - 10:00-17:15
Kasa - 10:00-17:00

PRZYJĘCIA INTERESANTÓW
PRZEZ DYREKTORA

 

Dyrektor

Wtorek, czwartek - 10:00-13:00

Wicedyrektor

Poniedziałek, piątek - 10:00-13:00
Środa - 13:00-16:00

WJAZD
NA TEREN CMENTARZA

 

Wjazd na teren cmentarza

Brama od ul. Odrowąża
Dni powszednie - 7:00-15:00

Wyjazd z terenu cmentarza

Brama od ul. Św. Wincentego
Dni powszednie - do godz. 16:00

Prace kamieniarskie

Mogą być wykonywane w godz. 7:00-16:00

Używamy plików cookies Ta witryna korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności i plików Cookies .
Korzystanie z niniejszej witryny internetowej bez zmiany ustawień jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików Cookies. Zrozumiałem i akceptuję.
153 0.057693958282471