Uwaga
W związku z zagrożeniem koronawirusem Zarząd Cmentarza Bródzieńskiego od 20.07.2020 zmienił ograniczenia. W dniach 03.08-14.08 Dyrektor przyjmuje tylko we Wtorki, Czwartki i Piątki w godzinach 10.00-12.30 i tylko w sprawach pogrzebowych. Również Kancelaria Zarządu Cmentarza Bródzieńskiego przyjmuje tylko sprawy związane z pogrzebami. Innych spraw nie załatwia. Proszę czytać Aktualności !!!

Aktualności

Bardzo ważne !!! Proszę czytać.

30.07.2020

W związku z pandemią, a co za tym idzie, z wcześniejszym zawieszeniem okresu urlopowego w Zarządzie Cmentarza - w dniach 03.08 – 14.08 Dyrektor przyjmuje tylko we Wtorki, Czwartki i Piątki w godzinach 10.00-12.30 i tylko w sprawach pogrzebowych (nie załatwia spraw związanych z przepisywaniem prawa do grobu i prawem dysponowania).

Również od 3 sierpnia wstrzymuje się załatwianie opłat i spraw związanych z ustalaniem prawa do grobu i dysponowaniem w Kancelarii Zarządu Cmentarza (ograniczona liczba pracowników w związku z urlopami i nagłymi zwolnieniami chorobowymi).  Zatem w Kancelarii Zarządu załatwiane są tylko sprawy związane z pogrzebami.


17.07.2020

W związku z wprowadzeniem w Polsce nowych zmian co do zasad bezpieczeństwa w okresie pandemii niniejszym Zarząd Cmentarza Bródzieńskiego znosi niektóre ograniczenia a niektóre pozostawia. Nowe regulacje będą obowiązywać od dnia 20 lipca br. aż do odwołania.

 

  1. Od 20 lipca kancelaria Zarządu Cmentarza czynna już jest w normalnych godzinach. W poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 8.00-15.00 a w środę w godz. 10.00-17.00. Załatwiane są już wszystkie sprawy cmentarne.
  2. Nadal obowiązuje limit osób oczekujących w kancelarii Zarządu. Maksymalnie w kancelarii może być tylko 5 osób. Pozostali interesanci oczekują na zewnątrz budynku. Do okienka podchodzimy bez numerków. Liczy się miejsce w kolejce.
  3. W kancelarii obowiązują przepisy sanitarne określone w ramach ograniczeń związanych z koronawirusem. Należy zatem przestrzegać dystansu 1,5 metra i posiadać maseczkę. Obowiązuje zakaz przebywania w kancelarii bez maseczki. Osoby nie stosujące się do tego przepisu nie będą załatwiane. Osoby z firm zewnętrznych nie stosujące się do tych przepisów będą ponosić konsekwencje określone w regulaminie cmentarza (kara administracyjna – zawieszenie na dwa tygodnie w wykonywaniu jakichkolwiek usług czy prac na cmentarzu).
  4. Od 20 lipca nie ma ograniczeń związanych z ilością firm kamieniarskich danego dnia (pozostaje nadal jedyne ograniczenie polegające na wydawaniu tylko jednej przepustki dla konkretnej firmy w danym dniu). Sprawy związane z pomnikiem w kancelarii załatwia tylko jedna osoba z rodziny bądź pracownik firmy kamieniarskiej.

GODZINY PRACY
KANCELARII

 

Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek

Kancelaria - 9:00-14:00
Kasa - 9:00-14:00

Środa

Kancelaria - 9:00-14:00
Kasa - 9:00-14:00

PRZYJĘCIA INTERESANTÓW
PRZEZ DYREKTORA

 

Dyrektor

Wtorek, czwartek - 10:00-13:00

Wicedyrektor

Poniedziałek, piątek - 10:00-13:00
Środa - 13:00-16:00

WJAZD   
NA TEREN CMENTARZA

 

Wjazd na teren cmentarza

Brama od ul. Odrowąża
Dni powszednie - 7:00-15:00

Wyjazd z terenu cmentarza

Brama od ul. Św. Wincentego
Dni powszednie - do godz. 16:00

Opłata za wjazd na teren cmentarza wynosi 6zł za pierwszą godzinę
oraz 2zł za każde rozpoczęte 20 minut postoju ponad 1 godzinę

Prace kamieniarskie

Mogą być wykonywane w godz. 7:00-16:00

GODZINY   
OTWARCIA CMENTARZA

Codziennie od godziny 7:00 do zmroku
Przez cały rok otwarte są wejścia:
- od strony ul. Św. Wincentego 83
- od skrzyżowania ulic Odrowąża , Budowlanej i Wysockiego
- od ul. Matki Teresy z Kalkuty (Chodeckiej), w dni powszednie w godz. 8:00 - 16:00

W soboty, niedziele i święta:
- od ul. Chodeckiej, w godz. 7:00 - 18:00 
- od skrzyżowania Odrowąża i Rzeszowskiej (Staniewickiej) w godz. 7:00 - 18:00

Używamy plików cookies Ta witryna korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności i plików Cookies .
Korzystanie z niniejszej witryny internetowej bez zmiany ustawień jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików Cookies. Zrozumiałem i akceptuję.
64 0.16198396682739